תשובה על מאגרי הגז: "גשר חשוב לבניית שלום בינינו לבין שכנינו"

    ישראל פריי No Comments on תשובה על מאגרי הגז: "גשר חשוב לבניית שלום בינינו לבין שכנינו"
    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי סערה ציבורית לא מבוטלת, חתם ראש הממשלה בנימין נתניהו על הפעלת סעיף 52, ובכך סלל את הדרך להוצאתו לפועל של מתווה הגז. הבוקר, התייחס לראשונה יצחק תשובה, אחד הנהנים הבולטים מהמתווה, לאישורו.

    "כמי שמחויב למדינת ישראל, לחברה הישראלית כולה ולמשקיעים, המחויבות שלנו היא להביא את הגז הטבעי בראש ובראשונה ל-2,000 מפעלים ישראליים שממתינים לפיתוח מאגרי הגז, ליצרני החשמל המקומיים ולמשק הישראלי כולו", אמר בכנס אנליסטים שערכה קבוצת דלק.

    תשובה רואה את חברת דלק כמעצמת אנרגיה עולמית: "עכשיו אנו יוצאים לדרך ומתחילים בהגשמת החזון של קבוצת דלק. חזון שיהפוך את הקבוצה לשחקן חשוב גם במשק האנרגיה העולמי. מבחינת עולם האנרגיה, האזור שלנו הוא בעל פוטנציאל גדול ואדיר להספקת אנרגיה למקומות רבים בעולם.

    הוא העריך כי המאגרים הנוכחיים הם לא האחרונים שיתגלו באזור: "אני מאמין כי קיימות עוד רזרבות נפט וגז רבות שטרם נתגלו בכל האזור – בישראל, קפריסין, מצרים ובמקומות רבים נוספים. ככל שאלו יתגלו ויפותחו, ויהיו יותר מאגרים, כך יגברו שיתופי הפעולה באזור, בין המדינות והחברות. הדבר יגדיל את הרווחיות שלהן ויהווה גם גשר חשוב ליצירה משותפת ולבניית שלום בינינו לבין שכנינו".



    0 תגובות